Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
اخلاق 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 7 |
-
1.
Writer : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 153 to 183 )
Keywords:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندbrand experience processCustomer interaction with brancustomerDestructionbrand value coمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
2.
Writer : جامی پور، مونا ؛ رشیدی راد، محمود ؛ طاهری، غزاله ؛ Corresponding Author : جعفری، سید محمد باقر ؛
Journal:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1401 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science (50 page(s) - From 133 to 182 )
Keywords:کیفیت اطلاعاترسانههای اجتماعیکیفیت محتوای کاربرساختهمحتوای تولید شدۀ کاربرQuality of UserUsersocial mediaInformation QualityGenerated Content
-
3.
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 98 to 125 )
Keywords:هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعیمتنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2Emotional Analysis of WordsSocial Market Intelligence 2.0Structural-Interpretive ModelingText-mining Techniquecompetitive intelligencesocial media
-
4.
Writer : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 651 to 676 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
5.
Corresponding Author : زارعی، عظیم اله ؛ Writer : طاهری، غزاله ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 page(s) - From 17 to 64 )
Keywords:حمایتارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندBrand community belongingbrand communication qualitybrand value coValue of Social Networks Advertising.social supportcreationبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
6.
Writer : فلاح، محمدرضا ؛ جامی پور، مونا ؛ طاهری، غزاله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 855 to 876 )
Keywords:مدیریت تغییرتحلیل شبکهایظرفیت تغییر سازمانیتجارت اجتماعیوبمدیرانسازمانی
-
7.
Writer : عباسی، رسول ؛ طاهری، غزاله ؛ باباشاهی، جبار ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 63 to 72 )