طهماسبی، داریوش/ 7 Article
-
1.
Writer : فیروزان سرنقی، توحید ؛ خجسته، حمید ؛ طهماسبی، داریوش ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:موقعیت استراتژیکبخش انرژیماتریس SPACEارزش افزوده شرکت هاSPACE matrixStrategic positionEnergy Sectorcompanies value added
-
2.
Writer : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ Corresponding Author : عابدینی، علی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 21 to 40 )
Keywords:سفرقصد خریدارزشهای لاکچریتصویر غذانگرش مشتریانconsumer attitudeLuxury ValuesFood ImageTravel.Purchase Intention
-
3.
Writer : فیروزان سرنقی، توحید ؛ طهماسبی، داریوش ؛ Corresponding Author : عابدینی، علی ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 59 to 77 )
Keywords:بهرهوریقابلیتهای عملیاتیاستراتژی دیجیتالقابلیتهای مدیریتیفرهنگ دیجیتالoperational capabilitiesDigital StrategyDigital Culturemanagerial capabilitiesProductivity
-
4.
Writer : ذوالقدر، حمید ؛ ذوالقدر، علی ؛ Corresponding Author : طهماسبی، داریوش ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 37 to 58 )
Keywords:استراتژیبازار داخلیکفش هیدجروش داده بنیادگسترش بازارMarket expansionInternal MarketHidaj ShoesGrand Theory MethodStrategy
-
5.
Writer : طهماسبی، داریوش ؛ آقازاده، هاشم ؛ سلیمان زاده، امید ؛
Journal:مدیریت بهره وری»تابستان 1398 - شماره 49 Ranking A+ (Azad University/ISC (23 page(s) - From 69 to 91 )
Keywords:بهرهوریعملکردکارآفرینی سازمانیبازاریابی داخلیکارکنانتوسعه کارکنانبانک تجارتسازمانمشتریان
-
6.
Writer : طهماسبی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛ حقیقی، محمد ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 53 to 66 )
-
7.
Writer : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 905 to 925 )
Keywords:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه