کدیور، پروین/ 156 Article
Category (Article count) |
---|
روانشناسی 78 |
علوم تربیتی 63 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 156 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 74 |
ب 23 |
الف 13 |
Scientific-Progrative 4 |
د 3 |
ج 3 |
-
11.
Corresponding Author : دوایی، سوده ؛ Writer : کدیور، پروین ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کرامتی، هادی ؛
Journal:تازه های علوم شناختی»زمستان 1401- شماره 96 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 78 to 87 )
Keywords:ابعاد درگیری تحصیلیادراک خودارزشمندیبهزیستی ذهنیادراک حمایت اجتماعیدوره گذارPerceived social support, Academic engagement, Transition into high school, Perceived selfworth, Subjective wellbeing
-
12.
Writer : عابد، مهدی ؛ خلعتبری، جواد ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:رویش روان شناسی»اسفند 1401 - شماره 81 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 67 to 74 )
Keywords:بیحوصلگی تحصیلی, تحلیل عاملی, دانش آموزان.Academic boredom, factor analysis, students.
-
13.
Writer : عطار خامنه ای، فاطمه ؛ امامی پور، سوزان ؛ سپاه منصور، مژگان ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1401، سال سیزدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 275 to 292 )
Keywords:ویژگیهای شخصیتیخودکارآمدی تحصیلیالگوی ساختاریشایستگی تحصیلیStructural Modelacademic self efficacyAcademic CompetencePersonality traitsشخصیتپژوهشدانشآموزانپرسشنامه
-
14.
Writer : تیموری، امیر ؛ رضا زاده بهادران، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1401 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (9 page(s) - From 38 to 46 )
Keywords:بیحوصلگیمعنای زندگینظریههای ضمنی هوشحمایت از خودمختاری ادراک شدهSupport from Perceived Autonomymeaning of lifeImplicit Theories of IntelligenceBoredom
-
15.
Writer : باقری موسوی، مریم سادات ؛ حبیب زاده، عباس ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 Ranking B (Azad University/ISC (28 page(s) - From 1 to 28 )
Keywords:مدیریت کلاسخلاقیت هیجانیهیجان معلماساتید دانشگاه فرهنگیان"Classroom Management""Teacher Emotions"" Emotional Creativity".". Farhangian University professors"classroom managementهیجانمعلممدیریت کلاس درس
-
16.
Corresponding Author : کدیور، پروین ؛ Writer : چراغی خواه، زهرا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ عربزاده، مهدی ؛
Journal:روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 64 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 8 to 31 )
Keywords:تغییر مفهومیمتن توضیحیمتن تکذیبیمتن تکمیلیهیجان معرفتیEpistemic Emotionrefutation textaugmented textExpository Textconceptual changeمتناطلاعاتهیجاندانشدانشآموزانتکمیلیدما
-
17.
Writer : بیرامی، مجتبی ؛ کرامتی، هادی ؛ عرب زاده، مهدی ؛ کاووسیان، جواد ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1402 - شماره 41 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 40 to 52 )
Keywords:دانشآموزاناعتبار یابیواژگان کلیدی: کارکردهای اجراییمقیاس خودگزارشدهی بریف
-
18.
Writer : باقری موسوی، مریم سادات ؛ حبیب زاده، عباس ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:تدریس پژوهی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 110 to 130 )
Keywords:خودکارآمدیمدیریت کلاسهیجانات معلماساتید دانشگاه فرهنگیانteacher emotionsProfessorsof Farhangian Universityclassroom managementselfefficacyهیجانمعلمخودکارآمدی معلمکلاس درساساتیدهیجان معلمپرسشنامه
-
19.
Corresponding Author : باقری موسوی، مریم سادات ؛ Writer : کدیور، پروین ؛ حبیب زاده، عباس ؛
Journal:روانشناسی معاصر»بهار و تابستان 1401 - شماره 33 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 14 to 28 )
Keywords:جو سازمانیخودکارآمدیمدیریت کلاسهیجانهای معلمخلاقیت هیجانی.emotional creativity.teacher emotionsOrganization climateSelf-efficacyclassroom management
-
20.
Writer : عابد، مهدی ؛ خلعتبری، جواد ؛ Corresponding Author : کدیور، پروین ؛
Journal:روانشناسی معاصر»بهار و تابستان 1401 - شماره 33 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 96 to 110 )
Keywords:جهتگیری هدفخودکارآمدی تحصیلیاهمال کاریبیحوصلگی: boredomprocrastinationgoalSelf-efficacyOrientation