نیکبخت، امین/ 14 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
میان رشته ای 4 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 14 |
-
1.
Corresponding Author : نیکبخت، امین ؛ Writer : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 245 to 274 )
Keywords:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهورPurchasing orientationImitative customer behaviorCelebrity attitudesocial mediabrand loyaltyCelebrity endorsements
-
2.
Writer : شجاعی، پیام ؛ خلیلی پور، حاتم ؛ Corresponding Author : نیکبخت، امین ؛
Journal:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1402 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 31 to 63 )
Keywords:فرسودگی شغلیفلات زدگی شغلیپیشرفت و ارتقا کارکنانرویکرد دیمتل خاکستریJob plateauingadvancement and promotion of employeesDEMATEL Grey approachJob burnoutکارکنانشغلیفـلات زدگـیخاکستریسازمانبـهبـاسـازمان
-
3.
Corresponding Author : باقری، مسلم ؛ Writer : شکاری، فاطمه ؛ معاون، زهرا ؛ مباشری، علی اصغر ؛ نیکبخت، امین ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 10 to 30 )
Keywords:دولتتحلیل مضمونتوسعۀ گردشگریروش بهترین- بدترین فازیاولویت های اجراییExecutive PrioritiesBest-Worst Fuzzy Method13th governmentThematic AnalysisTourism development
-
4.
Writer : جاجرمی زاده، محسن ؛ دهدارزاده، بهناز ؛ Corresponding Author : نیکبخت، امین ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1400 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 166 to 189 )
Keywords:کارآفرینیفراترکیبگردشگری. گردشگری روستاییTourism. Rural tourismMeta -Synthesis MethodEntrepreneurship
-
5.
Writer : مزارعی، سجاد ؛ نیکبخت، امین ؛ Corresponding Author : عسکری فر، کاظم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 93 to 110 )
Keywords:درگیری ذهنیدانش محصولبازاریابی کمیابیقصد خرید آنی آنلاینOnline Impulse Buying IntentionProduct Involvementscarcity marketingProduct Knowledgeمحصولقصد خرید آنیمصرفکنندهمشتریدانش
-
6.
Corresponding Author : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ Writer : نیکبخت، امین ؛ مصطفایی دولتآباد، خدیجه ؛ خلیلی پور، حاتم ؛
Journal:مدیریت دولتی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 461 to 493 )
Keywords:افسردهوسواسینگاشتشناختی فازیرفتار نوروتیکبدبیننمایشیاسکیزوئیدObsessiveNeurotic behaviorSchizoidPessimisticdepressivedramaticfuzzy cognitive mapping
-
7.
Corresponding Author : باقری، مسلم ؛ Writer : مباشری، علی اصغر ؛ نیکبخت، امین ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1400 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 105 to 127 )
Keywords:گردشگری و مهماننوازیپساکروناپاندمی کروناروش تحلیل آر-سوارابررسی نظاممند ادبیاتCovid 19Coronavirus pandemicTourism and hospitality industryPostSystematic review
-
8.
Corresponding Author : باقری، مسلم ؛ Writer : نیکبخت، امین ؛ مباشری، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science (23 page(s) - From 178 to 200 )
Keywords:مدیریت منابع انسانیhuman resource managementRough setپساکروناTourism Businessespost-COVID-19کسبوکارهای گردشگریمجموعه رافPost COVID 19Tourism BusinessesRough sethuman resource managementکارکنانمدیرانشناساییبحران
-
9.
Writer : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ Corresponding Author : نیکبخت، امین ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 559 to 585 )
Keywords:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)K Means AlgorithmData miningInsuranceCustomer Lifetime ValueLRFM model
-
10.
Writer : باقری، مسلم ؛ امینی، علیرضا ؛ شایق، امیرحسین ؛ Corresponding Author : نیکبخت، امین ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1399- شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 81 to 105 )
Keywords:دانشگاه شیرازتصویر برندارتباطات دهانبهدهان الکترونیکینگرش به رشته تحصیلیelectronics word of mouth communicationattitude to educationbrand imageShiraz University