keyword ابزارهای بازاریابی سیاسی / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 13 to 26 )
Keywords:یارانهاعتماد سیاسیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
-
2.
Writer : نرگسیان، عباس ؛ دیندار، یاشار ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1394، دوره سیزدهم - شماره 4 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 995 to 1017 )
Keywords:مشارکت سیاسیاعتماد عمومیانسجام ملیابزارهای مدرن بازاریابی سیاسیسیاسیانتخاباتابزارهای بازاریابی سیاسی
-
3.
Writer : نرگسیان، عباس ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛
Journal:مدیریت دولتی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 603 to 624 )
Keywords:مشارکت عمومیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیرفتار رأیدهندگانانتخاباتابزارهای سنتی بازاریابی سیاسیابزارهای مدرن بازاریابی سیاسیتبلیغاترأی
-
4.
Writer : خیری، بهرام ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1387، دوره ششم - شماره 2 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 167 to 178 )
Keywords:تقسیم بازارابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیتعیین بازار هدف و موضع یابی (STP)
Journal (Article count) |
---|
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Journal مدیریت دولتی 1 |
Journal مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)