keyword اثربخشی تبلیغات / (5 Article)
-
1.
Writer : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ Corresponding Author : کیماسی، مسعود ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 283 to 307 )
-
2.
Writer : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریadvertising modelElectronic social networkAdvertisingStructural equation modelingاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
-
3.
Writer : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 185 to 209 )
Keywords:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبAttractivenesscelebrityLikeabilitySimilarityfamiliarityتبلیغاتپژوهش
-
4.
Writer : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 185 to 210 )
Keywords:مدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتAdvertisingAdvertising effectivenessAISDALSLOVE ModelAudience Involvementپژوهش
-
5.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 150 to 176 )
Keywords:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغاتAdvertising effectivenessAdvertising modelsStrategic eadvertising model
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- ب (2 Article)