keyword تبلیغات موبایلی / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : مطهری، محمد ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛ حاج ملک، سمیه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 143 to 164 )
Keywords:نگرش مصرفکنندگانبرنامههای موبایلینگرش کاربران موبایل هوشمندتبلیغات درونبرنامهایSmart mobile usersIn-app advertisingUser attitudeMobile Appsتبلیغاتنگرشاطلاعاتکاربرانتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
2.
Writer : حسینی، سیده فریبا ؛ حسینی، سیده فاطمه ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (13 page(s) - From 371 to 383 )
Keywords:تبلیغاتمشتریانتبلیغات موبایلیقصد خریدشخصی سازیارزش تبلیغات
-
3.
Writer : تقوی، هادی ؛ Corresponding Author : حمیدیزاده، علی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 75 to 93 )
Keywords:تبلیغات موبایلینگرش به تبلیغاتمحتوای تبلیغاتارزش تبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیتبلیغاتشبکههای اجتماعی موبایلیاطلاعاتنگرشکاربرانپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
4.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model
-
5.
Writer : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 167 to 192 )
Keywords:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش
-
6.
Writer : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریadvertising modelElectronic social networkAdvertisingStructural equation modelingاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
-
7.
Writer : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 113 to 139 )
Keywords:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
8.
Writer : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 881 to 900 )
Keywords:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
9.
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 563 to 582 )
Keywords:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران
-
10.
Writer : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- ب (5 Article)
- بین المللی (1 Article)