زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ علی طلب، رکسانا ؛
(22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:ROقصد خریدخرید آنلاینرفتار مصرف کننده آنلاینمدل Sنشانه های محیطیR ModelEnvironmental CuesOnline Consumer BehaviorPurchase IntentionOnline shoppingOS
-
Writer : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نظری، محسن ؛ آقایی، محمد ؛ عبدالعلی، حامد ؛
(18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:بازاریابی رابطه ای بینبنگاهینوع شناسی رابطهنوعشناسی مشتریجذابیت رابطهعمق و دوام رابطهB2B Relationship MarketingRelationship TypologyCustomer TypologyRelationship AttractivenessDepth and Durability of the Relationship
-
Writer : اسماعیل پور، مجید ؛ صیادی، امرالله ؛ دلواری احمدپور، مرضیه ؛ موسوی شورگلی، سولماز ؛
(20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیوفاداری به برنداعتبار برندبانک صادرات ایرانCorporate Social ResponsibilitiesSaderat Bank of IranBrand credibilitybrand loyalty
-
Writer : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ رجوعی، مرتضی ؛ کریم پور، احمد ؛
(18 page(s) - From 77 to 94 )
Keywords:جان بخشی به نمانامشخصیت نماناموفاداری نمانامBrand Anthropomorphismbrand loyaltyBrand Personality
-
Writer : شفیعی، ساناز ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ حسن زاده، علیرضا ؛ جهانیان، سعید ؛
(22 page(s) - From 95 to 116 )
Keywords:گردشگری پایدارفناوری اطلاعات و ارتباطاتفراترکیبمقاصد گردشگری هوشمندSmart TourismMeta synthetizeNVivoinformation and communication technologysustainable tourism
-
Writer : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
(28 page(s) - From 117 to 144 )
Keywords:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکیEBankingLoyaltyCommitmentOrganizational FactorsIndividual Factors
-
Writer : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مدنی، سمیرا ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
(16 page(s) - From 157 to 172 )
Keywords:نظریه پردازی داده بنیانجایگذاری نام تجاریروش تحلیل کیفیQualitative Analyses ProcedureBrand Placementgrounded theory
-
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
(22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model