پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
(26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
Writer : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
(20 page(s) - From 27 to 46 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
Writer : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
(16 page(s) - From 47 to 62 )
Keywords:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزپیشگامانراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
-
Writer : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
(20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
Writer : هاشمیان، مژده ؛ عیسایی، محمد تقی ؛
(10 page(s) - From 99 to 108 )
Keywords:رضایتبانکداری الکترونیکپذیرشوفاداریهمراه بانکبانکمشتریپذیرش همراه بانکاطلاعاتمشتریانخودکارآمدیمدلفناوری
-
Writer : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
(20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان
-
Writer : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
(16 page(s) - From 129 to 144 )
Keywords:صنعت بانکداریمزایای رابطه ایکیفیت رابطهتبلیغات توصیه ایمشتریبانکمشتریانتبلیغاتتوصیهایرفتاررابطهکارمند
-
Writer : عطافر، علی ؛ منصوری، حسین ؛
(20 page(s) - From 145 to 164 )
Keywords:وفاداریوفاداری الکترونیکمشتریان اینترنتیفروشگاه الکترونیکمشتریمشتریانالکترونیکوفاداری مشتریاینترنتیوفاداری مشتریان
-
Writer : دانشیان، فاطمه ؛ اولیاء، محمد صالح ؛ رنجبریان، بهرام ؛
(28 page(s) - From 165 to 192 )
Keywords:مدل کانورویکرد توسعه کارکرد کیفیتبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابیفرش ماشینی و تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ایاستراتژیمشتریبازاربازاریابیمشتریانگسترش کارکرد کیفیتاستراتژیک
-
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ شجاعی، رضا ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:بازاریابی ویروسیجذابیتنگرش به پیامقصد انتشار پیامتمایلات تجاریغنای رسانه ایپیامبازاریابیاینترنت