keyword آدیداس / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
Writer : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ Corresponding Author : جوان بخش، یاسمن ؛
Journal:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 page(s) - From 119 to 138 )
Keywords:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوماPumasports marketingMerchandisingAdidasSports Productspurchase decision
-
2.
Corresponding Author : یانپی، طیبه ؛ Writer : فرزان، فرزام ؛ دوستی، مرتضی ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 15 to 26 )
Keywords:امنیتآدیداسسایتمحصولات ورزشیمروژMeroojSport ProductAdidasSiteSecurity
-
3.
Corresponding Author : پیرجمادی، سحر ؛ Writer : الهی، علیرضا ؛ محرم زاده، مهرداد ؛
Journal:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (23 page(s) - From 87 to 109 )
Keywords:آمیخته بازاریابیپوشاک ورزشیآدیداسمشتری ورزشیمجیدSport customerSport clothesAdidasMajidMarketing mix
-
4.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 69 to 88 )
Keywords:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
5.
Writer : زمانی دادانه، کیوان ؛ الهی، علیرضا ؛ امیرنژاد، سعید ؛ الماسی، سمانه ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 177 to 190 )
-
6.
Reporter : حیدری، محمد سعید ؛
Journal:تدبیر»تیر 1390 - شماره 230 (2 page(s) - From 98 to 99 )
-
7.
Journal:بهداشت روان و جامعه»نیمه مهر 1388 - شماره 43 (1 page(s) - From 20 to 20 )
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (1 Article)