keyword ارزش ویژه برند مقصد گردشگری / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : محمدی، سارا ؛ Writer : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 231 to 247 )
Keywords:ارزش ویژه برند مقصد گردشگرینیات رفتاری گردشگرانبازاریابی تلفن همراهTourists’ Behavioral IntentionsTourism destination brand EquityMobile Marketing
-
2.
Writer : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ Corresponding Author : کروبی، مهدی ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 113 to 127 )
Keywords:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگریspecial value of tourism destination brandmental image of tourism destinationperceived value of tourism destinationQuality of Tourism ServicesSports Tourism
-
3.
Writer : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ Corresponding Author : کروبی، مهدی ؛
Journal:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 79 to 95 )
Keywords:رضایت گردشگرگردشگری ورزشیاستان البرزارزش ویژة برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده برند مقصدPerceived Quality of the Destination BrandSport tourismTourist SatisfactionAlborz provinceTourism destination brand Equity
-
4.
Corresponding Author : محمدی، سارا ؛ Writer : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 55 to 69 )
Keywords:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریبازاریابی سولومونیات رفتاری گردشگرانSoLoMo MarketingTourists Behavioral Intentionsdestination brand equity
-
5.
Writer : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 page(s) - From 413 to 431 )
Keywords:رضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگریTourism Destination Brand AwarenessTourism Destination Brand ImageTourism Destination Perceived QualityTourism destination brand EquitySatisfaction of Tourists
-
6.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 Ranking B (Azad University (28 page(s) - From 73 to 100 )
Keywords:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شدهBrand awarenessbrand loyaltyperceived qualitybrand imagebrand equityTourism Destination
-
7.
Writer : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 845 to 866 )
Keywords:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
8.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
Journal:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
9.
Writer : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 page(s) - From 113 to 138 )
Keywords:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ج (1 Article)
- B (1 Article)