keyword تجارت اجتماعی / (40 Article)
- Sort by
- Date
-
21.
Corresponding Author : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ Writer : کشاورز رضایی، مریم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 19 to 48 )
Keywords:مدل سازی ساختاری تفسیریتجارت اجتماعیشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیSocial Commerce DevelopmentInstagram Social NetworkSocial commerceInterpretive Structural Modelingعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
-
22.
Writer : مصباحی جهرمی، نگارالسادات ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 221 to 236 )
Keywords:تجارت اجتماعیخلاء های قانونیسرمایه اجتماعیکسب و کارهای نوپاخلاء های رفتاریbehavioral gapsSocial CapitalLegal gapsSocial commerceStartups
-
23.
Corresponding Author : پوطی، نسیبه ؛ Writer : تقوی فرد، محمدتقی ؛ تقوا، محمدرضا ؛ فتحیان، محمد ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 1 to 34 )
Keywords:تحلیل شکافمرور نظاممندپذیرش نوآوریتجارت اجتماعیSystematic reviewgap analysisSocial commerceAcceptance of Innovationاجتماعیپذیرش تجارت اجتماعیمشتریهـاپژوهشبـهپلتفرمپـژوهش
-
24.
Corresponding Author : فاریابی، محمد ؛ Writer : عزیزخواه آلانق، سعیده ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 373 to 394 )
Keywords:اعتمادقصد خریدتجارت اجتماعیساختار تجارت اجتماعیSocial commerce constructionPurchase IntentionSocial commerceTrust
-
25.
Writer : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : رشیدی، احتشام ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 96 to 133 )
Keywords:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصولproduct appealInstagramcelebritiesBrand attitudeSocial marketing
-
26.
مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارتاجتماعی
Writer : رمضانی، الهام ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛ Corresponding Author : رجب زاده قطری، علی ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1400 - شماره 68 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 257 to 276 )
Keywords:برندتجارت اجتماعیمتنکاویتوصیه ای الکترونیکینظرات آنلاین مشتریان
-
27.
Writer : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 1 to 30 )
Keywords:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیSocial BusinessCustomer RecommendationFunctional RegressionForoush Performanceمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
28.
Corresponding Author : سهرابی، بابک ؛ Writer : مانیان، امیر ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ پورموسی آبکنار، سعیده ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 657 to 676 )
Keywords:خوشه بندیمدل کسبوکارتجارت اجتماعیموبایل اپbusiness modelMobile AppClusteringمولفه هـای مـدل کسـب وکـارهـا
-
29.
Corresponding Author : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ Writer : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1400 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science (36 page(s) - From 91 to 126 )
Keywords:شبکه اجتماعیقصد استفادهعوامل کششیتجارت اجتماعیPull factorsSocial commerceadoption intentionsocial networksتجارت الکترونیکیمشتریانپژوهش
-
30.
Writer : قهرمانی شهرکی، منیره ؛ ابراهیمی، نرگس ؛ Corresponding Author : زرین جوی الوار، سهیلا ؛
Journal:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1401- شماره 51 Ranking A+ (Azad University/ISC (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:تجارت اجتماعیمزایای ادراکشدهمشتریان زن خرده فروشیهای آنلاینFemale online retail customersSocial commercePerceived benefits
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (21 Article)
- الف (5 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- A (2 Article)
- B (1 Article)
- A+ (1 Article)
- ج (1 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)