keyword کیفیت ادراک شده / (97 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : غفاری، محمد ؛ Writer : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 46 to 72 )
Keywords:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشدهperceived qualityfootball schoolsService Quality
-
2.
Corresponding Author : سلیمان پور، مسلم ؛ Writer : جعفرزاده، سیامک ؛ نوروزی اجیرلو، رضا ؛
Journal:مدیریت در دانشگاه اسلامی»پاییز و زمستان 1402، سال دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 97 to 120 )
Keywords:دانشگاه علوم پزشکیارزش ویژۀ برندکیفیت ادراکشدهارزش ویژۀ برند دانشگاهspecific brand valuespecific brand value of the universityperceived qualitUniversity of Medical Sciences
-
3.
Writer : شاهمرادی، محمدمهدی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (11 page(s) - From 3709 to 3719 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتصویر برندقیمت ادراک شدهتعامل مستمر مشتری با سازمان
-
4.
Writer : آرمان نژاد، نفیسه ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (15 page(s) - From 3395 to 3409 )
-
5.
Writer : سوهانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 page(s) - From 437 to 454 )
Keywords:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
6.
Writer : سوهانی، مهدی ؛
Journal:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 page(s) - From 39 to 51 )
Keywords:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
7.
Writer : مشایخی، مرجان ؛ Corresponding Author : نوری، علیرضا ؛
Journal:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (12 page(s) - From 1 to 12 )
Keywords:گردشگریرفتار مصرف کنندهکیفیت ادراک شدهشوک فرهنگیگردشگرانادراکات
-
8.
Writer : احمدپورمیر، مسعود ؛ Corresponding Author : نوری، علیرضا ؛
Journal:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 page(s) - From 27 to 40 )
Keywords:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگیگردشگریکیفیت ادراکشده از خدماتفرهنگیگردشگری فرهنگیویژگیهای فرهنگیبرازشکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
9.
Corresponding Author : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ Writer : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (4 page(s) - From 196 to 199 )
Keywords:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکتBrand attitudeBusiness EthicsCorporate Social Responsibilityperceived quality
-
10.
Writer : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 page(s) - From 19 to 37 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (25 Article)
- ب (17 Article)
- الف (3 Article)
- علمی-ترویجی (3 Article)
- ج (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)
- Conference ملی (1 Article)