keyword ادراک مشتری / (14 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 123 to 156 )
Keywords:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
2.
Writer : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 93 to 104 )
Keywords:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
3.
Writer : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
4.
Writer : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 105 to 123 )
Keywords:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
5.
Writer : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
Journal:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 83 to 90 )
Keywords:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
6.
Writer : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
7.
Writer : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 45 to 64 )
Keywords:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
8.
Writer : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
Journal:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 page(s) - From 65 to 82 )
Keywords:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
9.
Writer : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 29 to 48 )
-
10.
Writer : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 page(s) - From 2577 to 2588 )
Keywords:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- ب (1 Article)