keyword عوامل ملموس / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : شفیعی، علی ؛ Corresponding Author : جمشیدی، مینا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 41 to 52 )
Keywords:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتTangibility factorsServqual ModelreliabilityService Qualitycustomer satisfactionمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
Writer : یوسفی، میترا ؛ سیدشکری، خشایار ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 page(s) - From 77 to 90 )
Keywords:تضمینپاسخگوییرضایتهمدلیوفاداریقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
3.
Writer : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 page(s) - From 68 to 81 )
Keywords:پاسخگوییقابلیت اعتمادوفاداری مشتریانعوامل ملموساطمینان و همدلی
-
4.
Writer : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 page(s) - From 34 to 45 )
Keywords:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
5.
Writer : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 27 (12 page(s) - From 117 to 128 )
Keywords:تضمینپاسخگوییهمدلیقابلیت اطمینانمدل سرکوالعوامل ملموسرضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
6.
Writer : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
Journal:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (6 page(s) - From 40 to 45 )
Keywords:عوامل ملموسپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانService QualityqualityServiceService Quality Model
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)