keyword کیفیت خدمات / (809 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : وزیری، فرحناز ؛
Journal:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، مهر 1381 - شماره 133 ISC (2 page(s) - From 44 to 45 )
Keywords:خدماتمصرفکیفیت خدماتمشتریانتقاضاعرضهبازاریابی خدمات
-
2.
Translator : مهام، کیهان ؛
Journal:حسابرس»آذر و دی 1381 - شماره 17 (5 page(s) - From 62 to 66 )
Keywords:فناوری اطلاعاتاستقلال کمیته حسابرسیپژوهشحسابداریکمیته حسابرسیکیفیت خدمات
-
3.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ حق شنای، اصغر ؛ یاوری، زهرا ؛ رشید کابلی، مجید ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1381 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 127 to 146 )
Keywords:مشتریرضایت مشتریرضایتخدماترضایت مشتری از کیفیت خدماتمشتریانکیفیت خدمات
-
4.
Writer : عالی، صمد ؛
Journal:تدبیر»بهمن 1381 - شماره 130 (5 page(s) - From 67 to 71 )
Keywords:مشتریرضایت مشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریانخدماتسازمانمدیرانکیفیت خدمات
-
5.
Writer : سیدجوادین، سید رضا ؛ الماسی، مسعود ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1382، دوره اول - شماره 3 ISC (26 page(s) - From 69 to 94 )
Keywords:کیفیت خدمات[3]مقیاس کیفیت خدمات[4]عوامل محسوس (شواهد فیزیکی)[5]قابلیت اعتبار[6]پاسخگویی[7]اطمینان خاطر[8]همدلی[9]کارکنانسازمان تامین اجتماعیمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریانسازمان
-
6.
Writer : حقیقی، محمد ؛ مقیمی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛
Journal:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (20 page(s) - From 53 to 72 )
-
7.
Writer : اعرابی، سید محمد ؛ اسفندیاری، شهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز 1382 - شماره 2 ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:آموزشایراناندازهگیری کیفیت خدماتکیفیتمدیریت خدماتسروکوالمشتریمشتریانکیفیت خدماتخدمات
-
8.
Writer : اکرمی، احمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 273 to 292 )
Keywords:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
9.
Writer : شیرازی، محمود ؛ براتکو، فاطمه ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1382 - شماره 3 و 4 ISC (4 page(s) - From 53 to 56 )
Keywords:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت در آموزشسنجش کیفیتدانشجویانپاراسورامانسنجش کیفیت خدماتمدل
-
10.
Writer : کاویانی، حسین ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1382 - شماره 3 ISC (22 page(s) - From 57 to 78 )
Keywords:کیفیت خدماتخدماتمشتریمدلمشتریانویژگیهاانتظاراترضایتمندیادراکات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (242 Article)
- ب (127 Article)
- علمی-ترویجی (35 Article)
- الف (18 Article)
- بین المللی (16 Article)
- B (16 Article)
- A (15 Article)
- ج (14 Article)
- ملی (14 Article)
- C (9 Article)
- A+ (9 Article)
- د (5 Article)