keyword Brand Hate / (11 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ظهیری، آزاده ؛ موسوی، سیدنجم الدین ؛ Corresponding Author : پیرزاد، علی ؛
Journal:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»بهار 1403 - شماره 7 (19 page(s) - From 245 to 263 )
Keywords:فراترکیببرندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریصنعت لوازم خانگینفرت از برندhome appliance industryMeta-SynthesisBrand HateBrandingInterpretive Structural Modeling (ISM)
-
2.
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : کارگرزداه، داود ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1402 - شماره 48 ، B (Azad University (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:عشق به برندگردشگریصنعت غذا'شهرینفرت به برندBrand HateTourismurbanbrand loveFood Industry
-
3.
Writer : zohdi، mohammad hadi ؛ Corresponding Author : Dalvand، Mohammad Reza ؛
Journal:Journal of System Management»Summer 2023, Volume 9 - Number 3 ، A (Azad University/ISC (13 page(s) - From 249 to 261 )
-
4.
Writer : عزیزی، مهشید ؛ راموز، نجمه ؛ Corresponding Author : ملکی، محمدحسن ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 138 to 159 )
Keywords:دلبستگی به برندنفرت از برندخیانت ادراک شده برندPerceived Brand BetrayalBrand AttachmentBrand Hate
-
5.
Corresponding Author : فانی، مجید ؛ Writer : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندbrand confrontationbrand avoidancenegative customer experienceBrand Hateمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
6.
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : اکبر زاده، سعید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 85 to 98 )
Keywords:صنعت خودروبرندنفرت از برندبهرهوریEfficiencyBrand HateBrandautomobile industry
-
7.
Writer : صدیقی کراده، سارا ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 ، الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 79 to 114 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیبرندتنفر از برندعدم مسئولیت اجتماعیSocial IrresponsibilityBrand HateBrandSocial Responsibilityهـا
-
8.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 109 to 128 )
Keywords:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندBrand HatePerceived betrayalPerceived Price UnfairnessPerceived DeceptionDynamic Pricing Systemقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
9.
Writer : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ Corresponding Author : حمدی، کریم ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 ، الف (Ministry of Science/ISC (52 page(s) - From 147 to 198 )
Keywords:بحران برندبرند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیbrand dislikerejection of brand hegemonyBrand crisisbrand avoidanceBrand Hateبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه
-
10.
Writer : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، الهام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندMixed Marketing FraudMarketing Mix FailureBrand DisconnectionNegative word of mouthBrand Hateتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی