keyword Customer Experience Management (CEM) / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ Corresponding Author : الهوردی، مصطفی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 974 to 1000 )
Keywords:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیE-Banking Service DeviceTesting ModelCustomer Experience Management (CEM)E-Banking servicescustomer experienceمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
2.
Corresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکیcustomer experienceCustomer Experience Management (CEM)Banking Service DevicesMultilevel Model.E-Banking services
-
3.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
Journal (Article count) |
---|
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |