پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : رحمان سرشت، حسین ؛ مولايی، سوران ؛ Corresponding Author : شاکری، رویا ؛
(23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords:قصد خریدویژگیهای روانشناختی اجتماعیچشم و همچشمیSocial Psychological CharacteristicsKeep up with the JonesesLuxury goodsPurchasing Intent
-
Corresponding Author : ارشادی، محمد جواد ؛ Writer : مقدم، زهرا ؛
(22 page(s) - From 24 to 45 )
Keywords:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنجWeb qualE QualANPService QualityCase studyGanj Database
-
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
(22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
-
Corresponding Author : صادقی مال امیری، منصور ؛
(22 page(s) - From 68 to 89 )
Keywords:رضایتمنافع تجارت الکترونیکخریدار/ مصرفکنندهخرید سریعترخرید ارزانترE commerce benefitsBuy fasterBuy EasierBuy cheaperBuyer ConsumerSatisfaction
-
Writer : حسن زاده، محمود ؛ احمدی، پرویز ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
(22 page(s) - From 90 to 111 )
Keywords:حمایت از کالای ایرانیعدم انطباق در رفتار مصرفکنندهنگرش به خودرو داخلیرفتار خرید خودرو داخلیبازار خودرو ایرانSupporting Iranian GoodsInconsistency in Consumer behaviorAttitude towards domestic carThe purchasing behavior for Domestic carIran’s automotive marketBayesian analysis
-
Writer : دارابی، مسعود ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ Corresponding Author : عزیزیان کهن، نسرین ؛
(22 page(s) - From 112 to 133 )
Keywords:تبلیغاتتصمیم به خریدبازاریابی عصبیامواج مغزینام نماDecision to buyBrain wavesneuromarketingAdvertisingBrandathletes
-
Writer : میر، سعید ؛ Corresponding Author : رشیدپور، علی ؛
(15 page(s) - From 134 to 148 )
Keywords:شخصیت برندتکنیک دلفی فازیبرندارتقاء شخصیت برندPromoting Brand PersonalityBrandFuzzy Delphi techniqueBrand Personality
-
Writer : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛
(25 page(s) - From 149 to 173 )
Keywords:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کنندهConsumer responsecause related marketingDonation amountCorporate reputationCause importanceCause product fit
-
Writer : عرب احمدی، حامد ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ Corresponding Author : حیدریه، سیدعبدالله ؛
(25 page(s) - From 174 to 198 )
Keywords:دیمتل فازیخریدهای برنامه ریزی نشدهمحصولات نوستالوژیکتحلیل شبکه فازی و معادلات ساختاری تفسیریNostalgic productsFuzzy network analysis and interpretive structural equationsFuzzy DEMATELImpulse Buying
-
Writer : الماسی تبار، حمیدرضا ؛ Corresponding Author : نمامیان، فرشید ؛
(20 page(s) - From 199 to 218 )
Keywords:تمایل مشتریتئوری رفتار برنامهریزیشدهعوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندهFactors affecting consumer purchasing behaviorCustomer willingnessplanned behavior theory
-
Writer : دلیر، الهه ؛ Corresponding Author : قاسمی، مریم ؛
(29 page(s) - From 219 to 247 )
Keywords:خانوارهای روستاییرفتار مصرف کنندهشهرستان خوافرفتار اکولوژیکیEcological BehaviorKhaf CountyRural householdsConsumer behavior
-
Writer : صالحی، هوشیار ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ Corresponding Author : ایران زاده، سلیمان ؛
(22 page(s) - From 248 to 269 )
Keywords:نظام بانکیداده کاویتحلیل مضمونتجربه مشتریData analysisBank SystemCustomer’s experiencesThem analysis
-
Writer : یوسفی، ماندانا ؛ ريیسی، ایمان ؛ سهیلی، جمال الدین ؛ رهبری منش، کمال ؛ Corresponding Author : ایوازیان، سیمون ؛
(27 page(s) - From 270 to 296 )
Keywords:پست مدرنیسمنشانه شناسیمعماریجامعه مصرفیعامه پسندconsumer societysemioticsArchitecturePostmodernismPopular
-
Writer : خورشیدی، غلامحسین ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ Corresponding Author : حاجی پور، بهمن ؛
(36 page(s) - From 297 to 332 )
Keywords:ادراکنگرشمحصول تقلبیمحصول اصلیتداوم خرید محصول تقلبیCounterfeit ProductMain productPersistence of counterfeit product purchasePerceptionattitude
-
Writer : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
(20 page(s) - From 333 to 352 )
Keywords:بازاریابینظریهی داده بنیادرفتار ضدمصرفرفتار مصرف کننده و بازار ایرانAnti Consumption BehaviorConsumer Behavior and Iran’s MarketMarketinggrounded theory