keyword Internal Service Quality / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : ملائی، منیژه ؛ Writer : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (9 page(s) - From 13 to 21 )
Keywords:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجیcustomer satisfactionhotel industryequation modelingInternal Service Quality
-
2.
Writer : هادوی، سیده فریده ؛ نظری، شهرام ؛ ساعت چیان، وحید ؛ Corresponding Author : عزیزی، بهادر ؛
Journal:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1395 - شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science (9 page(s) - From 89 to 97 )
Keywords:فرهنگ سازمانیرضایت شغلیتعهد سازمانیکیفیت خدمات داخلیOrganizational BehaviourInternal Service QualityOrganizational Commitment Job Satisfaction
-
3.
Writer : فنبرپور نصرتی، امیر ؛ ساعت چیان، وحید ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 91 to 108 )
Keywords:یادگیری سازمانیکیفیت خدمات داخلیفدراسیونانگیزه یادگیریOrganizational learningMotivation to LearnInternal Service QualityFederation.
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- A (1 Article)