keyword SERVQUAL / (46 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : صنفی، سهیلا ؛ شیخ، رضا ؛ ترکاشوند، بهنام ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (9 page(s) - From 3820 to 3828 )
Keywords:سروکوالحمل و نقل عمومیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی شهودیبهره وری سبزGreen productivityIntuitionistic Fuzzy Analytic Hierarchy ProcessSERVQUALpublic transportation
-
2.
Corresponding Author : قنبری، عفیفه ؛ Writer : هاشمی، سهیلا ؛ رشید، خسرو ؛
Journal:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 ، الف (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 93 to 102 )
Keywords:کیفیت خدماتدانش فراشناختیآموزش مجازیبارشناختی مطلوببارشناختیcognitive loadMetacognitive knowledgee-learningEvaluationSERVQUAL
-
3.
Writer : مهدی، ماهنوش ؛ جوادی پور، محمد ؛ عشاقی، امید ؛ Corresponding Author : دهقانی، مرضیه ؛
Journal:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1401 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالخدمات آموزشیeducational servicesKeywords: service qualitySERVQUALکارکنان
-
4.
Corresponding Author : امیریان، سید محمدرضا ؛ Writer : بنجخی، مرتضی ؛ امیریان، سید مرتضی ؛
Journal:جستارهای زبانی»مهر و آبان 1401 - شماره 70 ، International (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 437 to 465 )
Keywords:مدیریت کیفیت جامعمدل سروکوآلمدل اجوکوآلنظریۀ زمینه.EduQUAL model, ServQUAl model, Total quality management (TQM), Grounded theorySERVQUALTotal Quality Management (TQM)Grounded theory.EDUQUAL
-
5.
Writer : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ Corresponding Author : جابری، اکبر ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 194 to 216 )
Keywords:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برندFansFootballbrand positioningSERVQUAL.Service Quality
-
6.
Writer : زنگنه، مرتضی ؛
Journal:فضای جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 75 ، A+ (Azad University/ISC (21 page(s) - From 95 to 115 )
Keywords:کیفیترضایتمندیخدماتسروکوالفضای سبزSERVQUALqualityservicesGreen spacessatisfactionبوستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشهریشهروندانمنطقه
-
7.
Personality or Quality: Influencing Factors in Customers' Intention to Revisit Beauty Salons in Iran
Corresponding Author : Karami، Mohammad ؛ Writer : Karami، Shokoufeh ؛ Elahinia، Naser ؛
Journal:International Journal of Management, Accounting and Economics»May 2021, Volume 8 - Number 82 (24 page(s) - From 296 to 319 )
Keywords:IranSERVQUALBeauty SalonRepurchase IntentionBig-five personality traitsMini-Marker model
-
8.
Journal:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 7 (16 page(s) - From 133 to 148 )
Keywords:SERVQUALHealth centerService Evaluationquality of public services
-
9.
Writer : آقایی هشجین، عسگر ؛ آرین خصال، آیدین ؛ Corresponding Author : فرخی، پوریا ؛
Journal:مدیریت سلامت»پاییز 1399 - شماره 81 ، Science-Research (Ministry of Health/ISC (10 page(s) - From 56 to 65 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالبیمارانخدمات سرپاییOutpatient ServicesSERVQUALService Qualitypatients
-
10.
Writer : جوانی، وجیهه ؛ خدادادی، محمدرسول ؛ Corresponding Author : میرزایی قپچاق، جلال ؛
Journal:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1398، سال پنجم - شماره 14 (24 page(s) - From 308 to 331 )
Keywords:کیفیت خدماتاماکن ورزشیسروکوالSERVQUALService QualitySports Placesمشتریاناطلاعاتانتظاراتپژوهشادراکات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (10 Article)
- ب (7 Article)
- ج (2 Article)
- الف (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)