keyword Value co-creation / (19 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Corresponding Author : نصیری، حامد ؛ Writer : قاضی نوری، سید سروش ؛ الیاسی، مهدی ؛
Journal:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1401 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 94 to 121 )
Keywords:نوآوری بازمشارکت کاربرانهمآفرینی ارزشفرآیند توسعه محصولنوآوری کاربرUser InnovationOpen Innovationuser participationValue co-creationproduct development processکاربرانایده پردازیدیجیتالیتولیدبازیکنان
-
12.
Writer : کرد نائیج، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»پاییز 1401 - شماره 57 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 562 to 582 )
Keywords:تحلیل محتوای کیفیرویکرد آمیختههم آفرینیاقتصاد اشتراکیهم آفرینی ارزشShared EconomyValue co-creationCo-creationMixed methodqualitative content analysisکاربرانارزشپژوهشپلتفرممدلاستارت آپ ها
-
13.
Writer : علی آبادی، محمد ؛ Corresponding Author : باقری، هادی ؛
Journal:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1401، سال نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 569 to 589 )
Keywords:هواداران فوتبالرفتار مشارکتیاجتماعات آنلاینهم آفرینی ارزشcollaborative behaviorvalue co-creationFootball fansonline communities
-
14.
Writer : خسروی، سلیمه السادات ؛ Corresponding Author : نادری، نادر ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 173 to 206 )
Keywords:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورData driven marketingE-marketingValue co-creationbig dataSmart Tourismگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
15.
Writer : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ Corresponding Author : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 141 to 166 )
Keywords:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجمuniversity value co-creationFourth and Fifth Generation UniversitiesValue co-creation
-
16.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 96 to 115 )
Keywords:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشValue Co creationBrand KnowledgeWord of MouthBrand attitudeمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
17.
Corresponding Author : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 43 to 63 )
Keywords:حضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودهحضور اجتماعیهمآفرینی ارزشTelepresenceSocial PresenceValue co-creationBrand AffectionIntention to Reuse the Augmented Reality App
-
18.
Writer : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 207 to 224 )
Keywords:تبلیغات توصیهایسرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیSocial CapitalWord of MouthFamily businessValue co-creationمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
19.
Writer : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ Corresponding Author : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 Ranking International (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 219 to 237 )
Keywords:customer retentionValue co-creationService Projects
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (15 Article)
- الف (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A+ (1 Article)