تابستان 1399 - شماره 74 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : جعفری، اصغر ؛
(32 page(s) - From 4 to 35 )
Keywords:سرمایه روانشناختیراهبردهای مقابلهانعطافپذیری شناختیکووید 19درمان خانگیhome treatmentcoping strategiesPsychological CapitalCognitive Flexibilitycovid-19
-
Corresponding Author : ابراهیمی، لقمان ؛ Writer : حیدری، رقیه ؛
(26 page(s) - From 36 to 61 )
Keywords:ویژگیهای شخصیتیباورهای فراشناختیطلاق عاطفیبلوغ عاطفیemotional divorceMetacognitive BeliefsPersonality traitsemotional maturity
-
Writer : رحیمی صادق، زهرا ؛ برجعلی، احمد ؛ معتمدی، عبداله ؛ فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ Corresponding Author : سهرابی، فرامرز ؛
(29 page(s) - From 62 to 90 )
Keywords:شادکامیزنان مطلقهمهارتهای زندگیتابآوریفرهنگ بومیhappinessIslamic Culturelife skillsresiliencedivorced women
-
Writer : فرنیا، وحید ؛ فرجی، رضا ؛ رشیدی، علیرضا ؛ داوری نژاد، عمران ؛ خانگی، مریم ؛ Corresponding Author : سالمی، صفورا ؛
(15 page(s) - From 91 to 105 )
Keywords:نظریه ذهنمهارتهای اجتماعینافرمانی مقابلهایoppositional defiance disordersocial skillsTheory of mind
-
Corresponding Author : مدنی، یاسر ؛ Writer : باهنر، فهیمه ؛
(31 page(s) - From 106 to 136 )
Keywords:مطالعه کیفیدیدگاه مشاورانمراکز مشاوره اسلامیViewpoint of counselorsIslamic counseling centersQualitative Study
-
Corresponding Author : شریعتمدار، آسیه ؛ Writer : اعظمی، مریم ؛ غفوری، سحر ؛ مصباحی، مریم ؛
(29 page(s) - From 137 to 165 )
Keywords:شوخطبعیتابآوریقرنطینهمطالعه کیفیفشارروانیhumorStressresiliencequarantinequality study
-
Writer : جلیلیان، مریم ؛ گل محمدیان، محسن ؛ Corresponding Author : صیدی، محمدسجاد ؛
(16 page(s) - From 166 to 181 )
Keywords:مطالعه کیفیزلزلهمدرسه کارآمدEfficient schoolearthquakeQualitative Study
-
اثربخشی درمانهای تحولی (سبک یادگیری واک) با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی
Writer : کاوه، عطیه ؛ میرزاییان، بهرام ؛ Corresponding Author : حسن زاده، رمضان ؛
(30 page(s) - From 182 to 211 )
Keywords:نارساخوانسبک یادگیریاختلالات ویژهی یادگیریکتل - هورن - کارولایشینرپردازش اطلاعات شناختیCattell - Horn - CarrollISHINRcognitive Information processingdyslexiaLearning DisordersLearning Style