-
1.
Writer : خیری، بهرام ؛ حق شناس، فریده ؛ خواجوی، مریم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (29 page(s) - From 86 to 114 )
Keywords:مدیریت کیفیت جامعمحیط رقابتیتکنولوژی گراییقابلیت بازاریابی الکترونیکعملکرد نوآوری محصول
-
2.
Writer : قربانیان گزافرودی، محمدصادق ؛ خیری، بهرام ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ علیقلی، منصوره ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1397 - شماره 36 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 129 to 147 )
-
3.
Writer : علی اسماعیلی، زهره ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 115 to 140 )
Keywords:توسعه پایداربازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیلAuthentic marketingpragmatic marketingAuthentic brandParadigm ShiftSustainable Development
-
4.
Writer : خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛ موسویان، سیدایمان ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1390، سال سوم - شماره 11 (19 page(s) - From 115 to 133 )
-
5.
Writer : نجفی، فرزانه ؛ خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1391، سال هفتم - شماره 17 (24 page(s) - From 37 to 60 )
-
6.
Writer : خیری، بهرام ؛ حیدری ؛ ذوالفقاری، ثمینه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 page(s) - From 115 to 140 )
-
7.
Writer : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ خیری، بهرام ؛ یادگاری نیارکی، سمیه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (26 page(s) - From 159 to 184 )
-
8.
Writer : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (30 page(s) - From 19 to 48 )
Keywords:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
9.
Writer : خیری، بهرام ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
Journal:راهبرد(دانشگاه تهران)»پاییز 1391 - شماره 8 (22 page(s) - From 99 to 120 )
Keywords:سیاسیانتخاباتبازاریابی سیاسیکاندیدااحزابتبلیغاتسیاست
-
10.
Writer : قربانیان گزافرودی، محمدصادق ؛ سعیدی راد، فاطمه ؛ خیری، بهرام ؛ علیفلی، منصوره ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 905 to 921 )
Keywords:خودگراییفلسفههای اخلاقیآرمانگراییبازاریابی غیراخلاقی درک شدهمادیگراییمصرفکنندگانقیمت