-
1.
Writer : فیض، داود ؛ طاهریان، حسین ؛ زارعی، عظیم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 123 to 149 )
Keywords:روش تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس)مدل بومز و بیتنرهتل های شهر مشهدکیفیت خدماتصنعت هتلداریService Quality"Booms and Bitner" ModelMixed Service Marketing"TOPSIS" MethodMashhad City Hotels
-
2.
Corresponding Author : فیض، داود ؛ Writer : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 163 to 188 )
Keywords:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغات) 5m) Advertising modelaugmented reality technologyAdvertisingTheme AnalysisNew technologiesپژوهشفناوری نوینرسانه
-
3.
Writer : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ Corresponding Author : فیض، داود ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 425 to 445 )
Keywords:شهر سمنانطراحی فضای فروشگاهفضای داخلی فروشگاهشبیهسازی الگوی حرکتیDesigning the Stores’ SpaceInterior Stores’ SpaceSimulating Movement PatternsSemnanفروشگاهمشتریطراحیفروشـگاهمشتریانروش
-
4.
Writer : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 185 to 209 )
Keywords:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبAttractivenesscelebrityLikeabilitySimilarityfamiliarityتبلیغاتپژوهش
-
5.
Writer : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 125 to 146 )
-
6.
Writer : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 168 to 195 )
Keywords:عوامل ساختاریعوامل مدیریتیعوامل محتواییفناوریهای مالیمدیریت نامونشانهوشمندی نامونشانFin-techgrounded theorystructural factorsBrand ManagementManagement FactorsContent FactorsBrand Intelligenceنام و نشانهوشمندی نام و نشانمدیرسازماناطلاعاتمدلمصاحبهکدگذاریبازار