Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 75 to 94 )
Keywords:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتBankcustomer loyaltyCorporate Social Responsibilityperceived service quality
-
2.
Writer : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 Ranking B (Azad University (24 page(s) - From 192 to 215 )
Keywords:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک