-
1.
Writer : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 631 to 650 )
Keywords:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
2.
Writer : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
3.
Writer : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 97 to 120 )
Keywords:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیElectronic trustSocial commerceSocial shopping intentionsocial supportsocial networksاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
4.
Writer : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 509 to 528 )
Keywords:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
5.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 55 to 70 )
Keywords:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
6.
Writer : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 254 to 275 )
Keywords:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریcommerceCustomer Knowledge Management)B2C( EOrganizational value creationمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
7.
Writer : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 273 to 303 )
Keywords:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارCustomer’s Perceived ValueBuyer-Seller RelationshipStructural equation modelingRelationship Marketingمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه