-
1.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 107 to 132 )
Keywords:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
2.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 167 to 188 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
3.
Writer : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 143 to 159 )
Keywords:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
4.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
5.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان