امیر شاهی، میر احمد/ 10 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 10 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 4 |
الف 4 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 156 to 184 )
Keywords:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندConsumer brand engagementOnline brand communitiesUtilitarian serviceآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
Corresponding Author : خانی، سجاد ؛ Writer : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 37 to 64 )
Keywords:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباسMulti-Grounded Theory (MGT)creative industriesBrand IdentityBrandingbrand positioning
-
3.
Corresponding Author : صارمی، نرگس ؛ Writer : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 ، الف (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 13 to 52 )
Keywords:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتContent analysisbanking industryBrand citizenship behaviorService Failureهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
4.
Writer : سجادیان، فاطمه ؛ عبدالوند، ندا ؛ حاجیپور، بهمن ؛ Corresponding Author : امیرشاهی، میراحمد ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 72 to 95 )
Keywords:سرمایهگذاری خطرپذیراستراتژی رفتاریشرکت نوآفریننظریه چشمداشتBehavioral StrategyVenture CapitalProspect Theoryventureنوآفرینسرمایهپژوهششکستسرمایهگذاریشرکت سرمایهگذاری خطرپذیرسازمان
-
5.
Writer : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ Corresponding Author : امیرشاهی، میر احمد ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 3 to 41 )
Keywords:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسLuxury Brand purchasingApparel Industrygrounded theoryهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
6.
Writer : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 277 to 307 )
Keywords:پدیدارشناسیکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهانگیزههای خریدHedonic motivationShopping MotivationFMCGphenomenology
-
7.
Corresponding Author : آقاجان تبار مقری، مجتبی ؛ Writer : مانیان، امیر ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 183 to 209 )
Keywords:ایرانشبکههای اجتماعیچارچوببازاریابی ویروسیفراترکیبکارزار بازاریابی ویروسیمصاحبه نیمه ساختاریافتهViral Marketing Campaignsocial networksFrameworkSemiMetasynthesisViral marketingstructured interviewIran
-
8.
Writer : کریمیان، لیلا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛ Corresponding Author : امیر شاهی، میر احمد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 245 to 265 )
-
9.
Corresponding Author : الیاسی، الهام ؛ Writer : شفیعی، زاهد ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ امیر شاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛
Journal:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 6 ISC (14 page(s) - From 85 to 98 )
Keywords:نمادهویت برندمعنای اولیه و ضمنی نمادلوگوی فرهنگ محورdenotationalconnotational meaning of the symbolculture|based logosymbolBrand Identity
-
10.
Writer : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 143 to 159 )
Keywords:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی