بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : مهرجو، الهام ؛
(33 page(s) - From 3 to 35 )
Keywords:تئوری دادهبنیادهمآفرینی ارزشطراحی داخلی ساختمانفراترکیبgrounded theorycreationBuilding interior designValue co-creationMeta-synthesisپیمانکارکارفرماارزشصنعتراهبردهایمدلبـه
-
Corresponding Author : خانی، سجاد ؛ Writer : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
(28 page(s) - From 37 to 64 )
Keywords:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباسMulti-Grounded Theory (MGT)creative industriesBrand IdentityBrandingbrand positioning
-
Writer : وارث، سید حامد ؛ حیدری دهوئی، جلیل ؛ خواجه ئیان، داتیس ؛ نبی زاده، نرگس ؛ Corresponding Author : محمدیان، ایوب ؛
(29 page(s) - From 65 to 93 )
Keywords:اقتصاد مدورالگوهای مدل کسبوکار مدور (چرخشی)چارچوب طبقهبندیاستراتژیCircular Business Model PatternsTaxonomy frameworkStrategyCircular economy
-
Writer : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
(20 page(s) - From 94 to 113 )
Keywords:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدهاRelationship MarketingAntecedents and ConsequencesCustomer Relationship Quality
-
Writer : خوش لفظ، محمد رضا ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ علایی، حسین ؛ Corresponding Author : امیری، مجتبی ؛
(35 page(s) - From 114 to 148 )
Keywords:هوش هیجانیفروشگاههای زنجیرهایتحلیل تمعملکرد نیروی فروشSale force performanceemotional intelligenceThematic AnalysisChain Stores
-
Writer : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
(26 page(s) - From 149 to 174 )
Keywords:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلاتadvertising campaignSnacksFood Industry ProductsConsumer behaviorconsumerAdvertisingAdvertising effectiveness
-
Writer : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سید حسن ؛
(22 page(s) - From 175 to 196 )
Keywords:تبلیغاتشکمحصولات ارگانیکتحلیل معادلات ساختاریدانش اقناعیPersuasive knowledgeStructural equation modelingOrganic productsAdvertisingskepticism