-
1.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 9 to 26 )
Keywords:نوستالژیبرتری برنداحیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برندBrand RevitalizationApplied Brand UtilityBrand Value UtilityBrand Social UtilityNostalgiaBrand Superiority
-
2.
Corresponding Author : سیف الهی، دکتر ناصر ؛ Writer : شفیعی نیک آبادی، دکتر محسن ؛ مهاجر، سپیده ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ کریم، دکتر محمد حسین ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 57 to 78 )
Keywords:ظرفیت جذب دانشنوآوری بازمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد توسعه محصول جدیدOpen InnovationNew Product Development Performanceknowledge acquisition capacityStructural equation modeling
-
3.
Writer : باشکوه، محمد ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 85 to 107 )
Keywords:یکپارچگی زنجیره تامینصنعت غذااستراتژیهای ترفیع رانشرویکرد کیندر و جنتلرPush Promotion Strategires / Kinder And Gentler Approach / Supply Chain Integration / Food IndustryPush Promotion StrategiresKinder And Gentler ApproachSupply chain integrationFood Industry
-
4.
Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 277 to 299 )
Keywords:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعیBrand personality traitsConsumer interaction with brandbrand loveBased Brand EquityParasocial interactionconsumer
-
5.
Writer : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 229 to 249 )
Keywords:عوامل سازمانیعوامل شخصیتوسعه محصولات جدیدنوآوری مشترکCo-InnovationNew product developmentPersonal factorsOrganizational Factorsبانکسازمانیمشتریانپژوهشذینفعانعوامل
-
6.
Corresponding Author : زارعی، قاسم ؛ Writer : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 222 to 246 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوهbrand pro-environmental behaviorconsumers' willingness to paySocial Responsibilitybrand equityfruit juice industry
-
7.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : سلطانی، میلاد ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (31 page(s) - From 184 to 214 )
Keywords:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل اجتماعیعوامل فناوریرویکرد فراتحلیلsocial factorsMeta-analysis approachOrganizational FactorsIndividual FactorsTechnology Factors
-
8.
Writer : بیگی فیروزی، الله یار ؛ سیف الهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛ Corresponding Author : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 162 to 195 )
Keywords:محصولات کشاورزیتحلیل محتوامواد غذاییکتاب سنجیسیستم توزیعDistribution systemContent analysisFoodagricultural productsBibliometric
-
9.
Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ سیف اللهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛
Journal:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1402 - شماره 71 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (49 page(s) - From 127 to 175 )
Keywords:شبکه توزیعصنعت 4.0فناوری های دیجیتالمواد غذایی کشاورزیagricultural foodDistribution Networkdigital technologiesIndustry 4.0کاربرد فناوریاطلاعاتدیجیتال
-
10.
Corresponding Author : باشکوه، دکتر محمد ؛ Writer : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 140 to 168 )
Keywords:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برندSocial interactionbrand loyaltyConsumer relationships with the brandsocial business platformfeatures related to quasi