-
1.
Writer : یزدی، صبا ؛ حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (10 page(s) - From 64 to 73 )
Keywords:نوآوریصنعت بانکداریمدیریت دانشهوش سازمانیعملکرد مالی سازمانPurchase IntentionreputationInternet Bankingservice accessSecurity
-
2.
Writer : قیاسوند، محمدامین ؛ Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (16 page(s) - From 39 to 54 )
Keywords:رضایت آنلاین مشتریسهولت آنلاینتمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیIn this studyManipulationIn accountingthere is a relatively wide range of literature on fraudulent fraudand fair reporting. The literature on accounting manipulation points to the inherent weakness of accountingeven with accounting standards and other rules governing financial reporting environments. Considering the importance and position of profit in financial and accounting issuesthe effect of leverage and liquidity on profit management of companies listed on the Tehran Stock Exchange has been studied. The sample includes 154 companies listed on the Tehran Stock Exchange during the period from 2011 to 2015. In this studydiscretionary accruals as a component of earnings management have been studied. The Jones modified method is used to measure optional commitment items. In
-
3.
Writer : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 page(s) - From 58 to 76 )
Keywords:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارتsocial image of usecustomer desireperceived usefulnessCustomer attitudeEase of Use
-
4.
Writer : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 page(s) - From 90 to 111 )
Keywords:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتریbehavioral intentionsPrice toleranceSatisfactionCommitmentTrust
-
5.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
Writer : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ Corresponding Author : حبیبی، علیرضا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 page(s) - From 77 to 97 )
Keywords:مشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانیبیمه سامانCustomer Orientationorganizational performancecorporate identity