-
1.
Corresponding Author : پورسلیمی، مجتبی ؛ Writer : بیات، سمانه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 209 to 232 )
Keywords:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخطCustomer experience of online shoppingcustomer satisfactionPurchase Intention
-
2.
Writer : هاشمیان، سید مجتبی ؛ طباخیان، لیلی ؛ مجرد کاهانی، مسعود ؛ Corresponding Author : پورسلیمی، مجتبی ؛
Journal:تدریس پژوهی»زمستان 1398 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 68 to 89 )
Keywords:رفتارهای نقش آموزشیرویکرد ذینفع مدارنظریه نقشRole Theoryاعضای هیاتعلمی دانشگاهدانشجویان
-
3.
Writer : هاشمیان، سید مجتبی ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ مهدی فراحی، محمد ؛ Corresponding Author : رحیم نیا، فریبرز ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1400، شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 224 to 256 )
Keywords:اعضای هیات علمی دانشگاهتعادل کار-زندگیراهبردهای فردی بازآفرینی تعادل کار-زندگیاضافه بار نقشتناسب مطالبات-توانایی های شغلی
-
4.
Corresponding Author : رحیم نیا، فریبرز ؛ Writer : سروری، تهمینه ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 97 to 132 )
Keywords:رضایتبرندهویت برند مصرفکنندهپشیمانی از برندقصد رفتاریBehavioral intentionConsumer Brand IdentificationRegretting the BrandSatisfactionBrandبـه
-
5.
Writer : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ Corresponding Author : پورسلیمی، مجتبی ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (56 page(s) - From 156 to 211 )
Keywords:صنعت بانکداریشبکههای اجتماعیدیمتل فازینظریة داده بنیادبرندسازی اجتماعیSocial Brandinggrand theorybanking industryFuzzy DEMATELsocial networksبــاهـابـابـهبرندسازیهــابــهبــربرنــد