-
1.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 page(s) - From 112 to 124 )
-
2.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
3.
Writer : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 page(s) - From 110 to 123 )
Keywords:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان
-
4.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 page(s) - From 96 to 111 )