بهار 1395، دوره دوم - شماره 1
-
Writer : محمودی، محمدتقی ؛ نیک پور دهکردی، عظمی ؛
(12 page(s) - From 1 to 12 )
Keywords:ارزیابی عملکردعملکردمدیریت استعدادکارکنانمدیرانارزشیابی عملکرد کارکنانپرسشنامهارزشیابی عملکردپژوهشرابطه
-
Writer : جعفری دهکردی، محمود ؛
(21 page(s) - From 13 to 33 )
Keywords:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان
-
Writer : جعفری دهکردی، محمود ؛
(15 page(s) - From 34 to 48 )
Keywords:کلید واژهها: مسئولیت اجتماعیرفتار خریدمصرف کنندگانوضعیت رقابتیISO26000مسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعیسازمانکارکنانعملکرد شرکتمزیت رقابتی
-
Writer : زراعت کیش، سیدیعقوب ؛ رستگار جو، حسین ؛
(9 page(s) - From 49 to 57 )
Keywords:مدیریت دانشرقابت جهانیسازمان های اقتصادیاطلاعاتفناوری اطلاعاتسازمانمدیران
-
Writer : مبارکی، منوچهر ؛ مولوی، مهران ؛
(14 page(s) - From 58 to 71 )
Keywords:ساماندهی مدیریت شهریراهبردهای شهر سازی نوینقوانین و مقررات ترافیکمدیریت شهری
-
Writer : جعفری، جواد ؛ خنیفر، حسین ؛
(14 page(s) - From 72 to 85 )
Keywords:مزیت رقابتیمشتری مداریکیفیت ارائه خدماتسرعت ارائه خدماتسهولت ارائه خدماتپایانه های مسافر بری.کسب مزیت رقابتیرگرسیونرضایت مشتری
-
Writer : کاشانی، مجید ؛
(14 page(s) - From 86 to 99 )
Keywords:مالیاتمالیات بر ارزش افزودهفرار مالیاتیمالیات غیر مستقیممالیات بر مصرفمصرفنظام مالیاتیقانونتورمدولتتولید
-
Writer : صادقی، تورج ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛ نویدبخش، سیما ؛
(10 page(s) - From 100 to 109 )
Keywords:فناوری اطلاعاتتغییرنظام آموزشییاددهییادگیری.فناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزشتکنولوژی اطلاعاتتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتتکنولوژیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیمعلماندانش
-
Writer : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
(14 page(s) - From 110 to 123 )
Keywords:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان
-
Writer : بایرامی، ملینا ؛
(10 page(s) - From 124 to 133 )
Keywords:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
Writer : رحیمی، غلامرضا ؛ پذیره، طاهره ؛
(7 page(s) - From 134 to 140 )
-
Writer : بهرام وش، شیوا ؛ نیک آیین، زینت ؛
(7 page(s) - From 141 to 147 )
-
Writer : نوروزیان امیری، سیدمحمد ؛ رمضان تبار، علی ؛
(13 page(s) - From 148 to 160 )
Keywords:یادگیری سازمانیتحول سازمانبانک رفاهمدل یادگیری ویلسونسبک یادگیری
-
Writer : نوروزنیا، علی ؛
(14 page(s) - From 161 to 174 )
Keywords:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
-
Writer : احمدی، عباس ؛ عارفی صدر، فاطمه ؛ علی آبادی، فریدون ؛
(14 page(s) - From 175 to 188 )
Keywords:رضایت شغلیفاصله اجتماعیافسردگی کارکنان و رفتارهای انحرافی محیط کاررفتارهای انحرافی در محیط کاررضایت شغلی کارکنان