بهار 1399، دوره ششم - شماره 31
-
Writer : شیبانی، علیرضا ؛ احمدیان، سحر ؛
(8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:استراتژی بازاریابی صادراترفتار اطلاعات صادراتتعهد صادراتعملکرد صادراتexport performanceexport commitmentExport Market InformationExport Marketing Strategy
-
Writer : کرمپور، عبدالحسین ؛ سعیدی، مریم ؛ شیخ باقری، الهام ؛
(17 page(s) - From 9 to 25 )
Keywords:بیمهبرندتصویر ذهنی برندرفتار شهروندی برندbrand equityBrand citizenship behaviorSarmad InsuranceBrand
-
Writer : کرمپور، عبدالحسین ؛ ولی، علیرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
(16 page(s) - From 26 to 41 )
Keywords:حمایت اجتماعیتجارت اجتماعیاعتماد کاربراننیت رفتاری مشتریانUsers’ TrustworthinessCustomers’ Behavioral IntentionsSocial commercesocial support
-
Writer : کرمپور، عبدالحسین ؛ جهانشاهی، غلامرضا ؛ محسنی، قاسم ؛
(14 page(s) - From 42 to 55 )
Keywords:قصد خرید مشتریانبرتری برندفروشگاههای اتکاBrand SuperiorityCustomer Purchase IntentionETKA Chain Stores
-
Writer : موغلی، علیرضا ؛ کیاکجوری، سعید ؛ محمدی، زهره ؛
(16 page(s) - From 56 to 71 )
Keywords:تعالی سازمانیشهرداری شیرازمدل الماس تعالیthe Diamond Model of Excellenceorganizational excellenceShiraz Municipality
-
Writer : معافی مدنی، سیدمهدی ؛
(33 page(s) - From 72 to 104 )
Keywords:دانشجورضایتمندیفراترکیبابعادنظام آموزش عالی ایرانمولفه¬ها و شاخص¬های رضایتمندی دانشجویانComponents and Indices of Student SatisfactionIranian HigherStudentdimensionsSatisfaction
-
Writer : قاسمی، محسن ؛
(7 page(s) - From 105 to 111 )
Keywords:سازمان بهزیستیشیرازفضیلت سازمانیجو اخلاق سازمانیShirazWelfare OrganizationOrganizational Ethicsorganizational virtue
-
Writer : ستوده، سروش ؛ چراغی، حسن ؛
(11 page(s) - From 131 to 141 )
Keywords:اخلاقاخلاق حرفهایمدیریت سازمانیپیشرفت سازمانOrganization DevelopmentethicsProfessional EthicsOrganizational management
-
Writer : میرجلیلی، سیدعباس ؛
(16 page(s) - From 142 to 157 )
Keywords:رشد اقتصادیبیکاریکارآفرینیفرهنگ کارفضای کسب و کارbusiness environmentEntrepreneurshipWork CultureUnemploymentEconomic growth
-
Writer : آشناگر، نسرین ؛
(10 page(s) - From 158 to 167 )
Keywords:رفتار شهروندی سازمانیرضایتمندی مشتریانسازمان تامین اجتماعی ایلامIlam Social Security OrganizationOrganizational citizenship behaviorcustomer satisfaction