keyword کیفیت ارائه خدمات / (24 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : روحانیان، عاطفه ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 page(s) - From 144 to 157 )
Keywords:شهر مشهدﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتPerformance ImprovementMashhad CityIran insuranceService Qualityکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
2.
Writer : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، International (11 page(s) - From 719 to 729 )
Keywords: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
3.
Writer : علیرضایی، مصطفی ؛ عباسی، حمیده ؛ Corresponding Author : مالمیر، آمنه ؛
Journal:توانمندسازی سرمایه انسانی»پاییز 1400 - شماره 14 ، B (Azad University (14 page(s) - From 179 to 192 )
Keywords:رضایت شغلیکیفیت خدماتهویت سازمانیبدبینی سازمانیService QualityJob SatisfactionOrganizational identityorganizational cynicismکارکنانسازمانیکیفیت ارائه خدمات
-
4.
Corresponding Author : میرزایی فر، داود ؛ Writer : شریفی رهنمو، سعید ؛ حیات الغیبی، سیده صدیقه ؛ عزیزی، عباس ؛
Journal:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1400 - شماره 58 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 172 to 198 )
Keywords:نگرشمراجعانامنیّتکیفیّت ارائه خدماتمشاوره و مددکاری اجتماعیcounseling and social workquality of servicesecurity.clientsattitudeمشـاورهبـا
-
5.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 239 to 277 )
Keywords:تعهدبازاریابی داخلیتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکیفیت خدمات ارائهشدهQuality of service providedHierarchical Linear Analysis (HLM)Customer Satisfaction and Hospitality IndustryInternal MarketingCommitmentکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
6.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 239 to 277 )
Keywords:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهQuality of service providedInternal MarketingCommitmentcustomer satisfactionکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
7.
Writer : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، International (12 page(s) - From 1071 to 1082 )
Keywords:فرهنگ سازمانی رضایت شغلی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد
-
8.
Writer : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، International (13 page(s) - From 1083 to 1095 )
Keywords:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
9.
Writer : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، International (12 page(s) - From 1096 to 1107 )
Keywords:مدیریت دانش کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد سرمایه فکری
-
10.
Writer : سلطانی نسب، رضا ؛ عباسی، روح اله ؛ عباسی، رضا ؛
Journal:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 33 ، A (Azad University/ISC (16 page(s) - From 191 to 206 )
Keywords:دانشجویانکارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ارائه خدمات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (5 Article)
- علمی-ترویجی (3 Article)
- الف (3 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (4 Article)