keyword Quality of service provided / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 239 to 277 )
Keywords:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهQuality of service providedInternal MarketingCommitmentcustomer satisfactionکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
2.
Corresponding Author : اخوان خرازیان، مریم ؛ Writer : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 239 to 277 )
Keywords:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریHierarchical Linear Analysis (HLM)Customer Satisfaction and Hospitality IndustryQuality of service providedInternal MarketingCommitmentکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
3.
Corresponding Author : عزیزی، زهره ؛ Writer : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشدهWillingness to ReturnQuality of service providedSatisfactionperceived usefulnessAcademic libraries