keyword کیفیت خدمات بانک / (4 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : افشار کاظمی، محمد علی ؛ عبا سی، نسیمه ؛
Journal:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (19 page(s) - From 182 to 200 )
Keywords:کیفیت خدمات بانکرویگردانی ارباب رجوعداده کاوی.مشتریمشتریانبانکرویگردانیبـارضایترضایت مشتری
-
2.
Writer : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ Corresponding Author : حمدی، دکتر کریم ؛
Journal:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 Ranking A (Azad University/ISC (16 page(s) - From 217 to 232 )
Keywords:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
3.
Corresponding Author : نعمتی، حمیدرضا ؛ Writer : حمدی، کریم ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 Ranking B (Azad University (26 page(s) - From 12 to 37 )
Keywords:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکCorporate customersbank relationship with corporate customersBank Service Qualityبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
4.
Writer : جعفری دهکردی، محمود ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (21 page(s) - From 13 to 33 )
Keywords:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان