-
1.
Writer : کرد حیدری، راحیل ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1398 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 141 to 160 )
Keywords:فراترکیباکوسیستم کارآفرینیشرکتهای نوپاکسبوکارهای فناورانه
-
2.
Writer : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛ اقایی، محمد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 113 to 136 )
Keywords:تعهد عاطفیحمایت سازمانی درک شدهرفتار اشتراک گذاری دانشرفتارهای سازمانی اجتماعیکووید-19Covid-19Social Organizational Behaviors.Perceived organizational supportAffective commitmentknowledge sharing behavior
-
3.
Corresponding Author : منصوری موید، فرشته ؛ Writer : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 35 to 60 )
Keywords:دانش فنیشرکتهای دانشبنیانبازاریابی دانشکارگزاران دانشKnowledge Intensive Business ServiceKnowledge BrokersTechnical knowleKnowledge marketing
-
4.
Writer : کیانی گهر، محمد حسین ؛ کردحیدری، راحیل ؛ Corresponding Author : سنگری، نگین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 154 to 175 )
Keywords:صنعت مخابراتاستراتژی بیشفروشیفروش مکملنظریة چشمداشتUpsellingProspect TheorySellingTelecommunication industrycrossمشتریاستراتژیمدلمشتریانروشپژوهشپولخطخدماتارزش
-
5.
Writer : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 page(s) - From 21 to 39 )
Keywords:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییBig Data Management"Customer Satisfaction"Organizational Performance"Retail Industry"Positivism Method"اطلاعاتپژوهشروش