-
1.
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
2.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 60 to 82 )
Keywords:برند کارفرماجذابیت کارفرماارزش پیشنهادی متمایز کارفرمـاسـازگاری برنداستراتژی افرادکارکنانمدلبرندسازی کارفرماارتباطات
-
3.
Writer : مشبکی، اصغر ؛ خدامی، سهیلا ؛ تقوی شوازی، الهه ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1389، سال دهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 149 to 174 )
Keywords:مزیت رقابتیتئوری مبتنی بر منابعتئوری نهادی نوینتئوری هزینهی مبادله
-
4.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیعملکرد برنداینرسی دانششدت کارآفرینی
-
5.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
6.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 49 to 72 )
Keywords:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
7.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
8.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
9.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 13 to 40 )
Keywords:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
10.
Writer : خدادادحسینی، حمید ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردExport ChannelsThe Stage Model of InternationalizationTransaction Cost TheoryInternetSMEsاینترنتاطلاعاتارتباطاتتئوری هزینۀ مبادلهمدلکسب اطلاعات