-
1.
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
2.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : چاوشی، سید کاظم ؛ رحیمی زاده، نسیم ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1402 - شماره 33 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 121 to 148 )
Keywords:واقعیت مجازیرفتار مشتریاننظریه استفاده و رضامندیارزش درکشدهنظریه انتشار نوآوریپیچیدگی درکشدهآسودگی ذهنیMental EasePerceived valueVirtual RealityDiffusion of innovationPerceived complexityuse and gratification theory
-
3.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:برندهای لاکچریبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی