-
1.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 Ranking A+ (Azad University (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطاتcommunication effectivenessperceivedCustomer Trustcustomer satisfaction
-
2.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نیکخو، حاتم ؛
Journal:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1398 - شماره 6 Ranking ب (Ministry of Science (17 page(s) - From 157 to 173 )
Keywords:عملکرد سازمانیسرمایۀ انسانیسرمایۀ ساختاریسرمایۀ فکریسرمایۀ رابطهایorganizational performancestructural capitalrelational capitalIntellectual capitalHuman Capital
-
3.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : جعفری، مصطفی ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 73 to 95 )
Keywords:کسبوکارهای کوچک و متوسطرسانه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریشبکههای اجتماعیعملکرد مدیریت روابط با مشتریCustomer Relationship Management FunctionCustomer relationship managementsocial networksSmall and Medium Enterprisessocial media
-
4.
Corresponding Author : علیپور، وحیده ؛ Writer : مهری بازقلعه، عاطفه ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 144 to 165 )
Keywords:مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیراهبرد کسبوکارشرکتهای صنعتی و تجاریIndustrial and Commercial CompaniesHuman Resources Managementorganizational performancebusiness strategy