-
1.
Writer : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 97 to 115 )
-
2.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ قوامی، سارا ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1389 و بهار 1390 - شماره 63 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 27 to 62 )
Keywords:قضاوت اخلاقیتصمیم گیری اخلاقیادراک اخلاقیفلسفه اخلاقیتمایل اخلاقی
-
3.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 1 to 27 )
Keywords:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيBankPositioningPerceptual MapBrandپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
4.
Writer : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
Journal:دانش حسابداری مالی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:اقتصاد دانشمحورداراییهای نامشهودارتباط ارزشی و سود مندیIntangible AssetsKnowledge Based Economyvalue relevance and usefulnessصنایعسود
-
5.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 107 to 132 )
Keywords:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
6.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
Journal:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (54 page(s) - From 221 to 274 )
Keywords:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
7.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
Journal:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (10 page(s) - From 99 to 108 )
Keywords:نام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت داروییطرح ژنریکنام گذاری فرعیBrand ManagementPharmaceutical IndustryGeneric PlanBrandingBrandsub
-
8.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
9.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
10.
Writer : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 121 to 139 )
Keywords:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه