-
11.
Writer : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 page(s) - From 2 to 18 )
Keywords:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاینOnline relational marketingcustomer satisfactionONLINE TRUST
-
12.
Writer : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 page(s) - From 109 to 125 )
Keywords:عملکرد برندبرند محوریهواداران برندbrand fansbrand focusBrand performance
-
13.
Writer : فرخ، زهره ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 page(s) - From 76 to 92 )
Keywords:فرصت های فناورانهتصمیمات بازاریابی کارآفرینانهانگیزه کارآفرینیEntrepreneurial Motivationtechnological opportunitiesentrepreneurial marketing decisions
-
14.
Writer : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمد رضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 page(s) - From 41 to 55 )
Keywords:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برندCorporate Social Responsibilitybrand equityBrand Reputation
-
15.
Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛ Writer : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 page(s) - From 89 to 111 )
Keywords:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازیMarketing influencer attributrsparasocial relationssocial mediaPurchase IntentionPersuasion theory