keyword Brand Reputation / (22 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ودیعی نوقابی، مریم ؛ Corresponding Author : هوشیار، وجیهه ؛
Journal:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 96 to 113 )
Keywords:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجوKeywords: Website qualityStudent value co-creation behaviorbrand imageBrand Reputation
-
2.
Corresponding Author : Aleixandre Brian، Duche-Pérez ؛ Writer : María del Pilar، Ponce-Araníbar ؛ Gabriel Esmaragda، Benavides-Pinto ؛ Daniela، Curie-Reinoso ؛ Allison، Perca-Toledo ؛ Samantha Verenice، Román-Quispe ؛ Olger Albino، Gutiérrez-Aguilar ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Spring 2024, Volume 8 - Number 2 ، C (Azad University (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:Brand TrustBrand commitmentBrand Reputationbrand passionBrand intimacy
-
3.
Corresponding Author : کیهانی حکمت، رضا ؛ Writer : رمضان زاده برکی، عبدالرضا ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 81 (14 page(s) - From 269 to 282 )
Keywords:بازاریابیمعروفیت برندچرخش مشتریپلتفرم های الکترونیکcustomer turnoverelectronic platformsMarketingBrand Reputation
-
4.
Writer : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمد رضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (15 page(s) - From 41 to 55 )
Keywords:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برندCorporate Social Responsibilitybrand equityBrand Reputation
-
5.
Corresponding Author : اسلامی، شیوا ؛ Writer : شیخ، علیرضا ؛ مهدی جو، احمد ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (Azad University (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:انتخاب تامین کنندهاعتبار برندشرکت ساپکوشرکت میلان چسبSapcoMilan ChesbBrand ReputationSupplier Selectionمدلسیستم مدیریت کیفیتتأمینکنندهانتخابقطعاتاعتبارآزمون
-
6.
Writer : حکیم فعال، لعیا ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 page(s) - From 651 to 664 )
Keywords:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاینOnline Purchase IntentionValue coBrand Reputationbrand equitycreationcustomer satisfactionsocial media
-
7.
Writer : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
Journal:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرbrand loyaltyBrand Trustbrand satisfactionBrand ReputationPerceivedService QualityCost of ChangePerceived valuebrand loveBrand experienceمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
8.
Writer : عسگری، محمد هادی ؛ Corresponding Author : نقدی، پردیس ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 page(s) - From 5 to 21 )
Keywords:شخصیتمسئولیت اجتماعیقصد خرید مجددخوشنامی برندRepurchase Intentionbrand reputation.personalitySocial Responsibility
-
9.
Corresponding Author : محرم زاده، مهرداد ؛ Writer : نوری، محمد سیوان ؛ کیانی، فرشته ؛ حاوندی زاد اقدم، حانیه ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 25 to 38 )
Keywords:مشتریان محصولات ورزشیتشویق به انتخاب برندآوازه برندBrand Reputationcustomers of sports productsencouragement to choose a brand
-
10.
Writer : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ Corresponding Author : زمانی دادانه، شاهو ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 page(s) - From 38 to 64 )
Keywords:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجیBrand ReputationBrand DifferentiationBrand evidenceBrand citizenship behaviormediating role