keyword Brand Reputation / (35 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تبیین نقش ابعاد ویژگیهای کانال همهکاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و همآفرینی ارزش برند با توجه به نقش تعدیلگر شهرت برند
Journal ArticleWriter : دهقانی قهنویه، عادله ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ زارعی، قاسم ؛ Corresponding Author : سیف اللهی، ناصر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1404، دوره هفددهم - شماره 2 Ranking: الف/ISC (28 page(s) - From 361 to 388 )
Keywords:کیفیت ارتباطاتشهرت برندمشارکت مشتری با برندویژگیهای کانال همهکارههمآفرینی ارزش برندCustomer-Brand EngagementCharacteristics of OmnichannelBrand value Co-Creationrelationship qualityBrand Reputationمشتریکانال همهکارهکیفیت ارتباطات مشتریمشارکت مشتریمشتریانبرنـدبـا
-
2.
Writer : خاکپور، فرشاد ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1404 - شماره 97 (13 page(s) - From 1404 to 1416 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیارزش ویژه برنداعتبار برندشهرت برندتمایل به پرداخت بیشترbrand equityBrand Reputationmaking social responsibilitywillingness to pay more brand credibility
-
3.
تاثیر امضا و دانش برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی نگرش و شهرت برند در بین مصرف کنندگان لوازم خانگی
Journal ArticleCorresponding Author : سلطانی تاج آباد، مرضیه ؛ Writer : خدیور، آمنه ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1404 - شماره 21 Ranking: ب/ISC (19 page(s) - From 133 to 151 )
Keywords:نگرش به برندارزش ویژه برندشهرت برنددانش برندامضای برندattribution theorybrand equityBrand ReputationBrand KnowledgeBrand attitude
-
4.
تاثیر بازارگرایی بر شهرت برند با توجه به نقش میانجی متغیر سرمایه فکری در شرکتهای ورزشی شمالغرب کشور
Journal ArticleCorresponding Author : شیخعلی زاده، محبوب ؛ Writer : صفری، یعثوب ؛
Journal:علوم ورزش»زمستان 1403- شماره 56 Ranking: A (24 page(s) - From 92 to 115 )
Keywords:مزیت رقابتیمشتری گراییرقیب گراییشهرت برندتولیدکنندگان ورزشیCompetitor OrientationBrand Reputationsports ManufacturersCustomer OrientationCompetitive Advantageبازارگراییکارکنانسرمایه فکریبرازشمشتریمدل
-
5.
راهکارهای افزایش و بهبود شهرت برند حسابجاری بانک سپه
Journal ArticleCorresponding Author : بازدار، حسن ؛
Journal:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (11 page(s) - From 73 to 83 )
Keywords:برندارزش ویژه برندوفاداری برندهویت برندشهرت برندbrand loyaltyBrand Identitybrand equityBrand ReputationBrandمشتریبانک سپهبانکشهرتمشتریانرضایت مشتریوفاداریبازاریابیاعتماد
-
6.
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی
Journal ArticleCorresponding Author : بیدلی، مینو ؛ Writer : منوریان، عباس ؛ عالیخانی، فرح ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1402- شماره 123 Ranking: ب/ISC (16 page(s) - From 128 to 143 )
Keywords:وفاداری مشتریانارزش برنداعتماد برندعشق به برندشهرت برنداحترام برندcustomer loyaltyBrand Trustbrand valueBrand ReputationBrand respectbrand love
-
7.
شناسایی و اولویتبندی راهکارهای جذب، نگهداشت و وفاداری مشتریان تجاری و شرکتی در حسابهای جاری بانک سپه
Journal ArticleCorresponding Author : توتچی، امیر ؛
Journal:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»زمستان 1402، دوره اول - شماره 4 (18 page(s) - From 281 to 298 )
Keywords:بانک سپهشهرت برندحساب جاریاستراتژیStrategyCurrent AccountBrand ReputationSepah Bank
-
8.
تأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال
Journal ArticleCorresponding Author : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ Writer : اسماعیلی، امیرحسین ؛ حق بین، عالیه ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1402 - شماره 8 (24 page(s) - From 544 to 567 )
Keywords:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیحمایت از برندشهرت برندتقدس برندBrand sanctitybrand equityBrand Reputationbrand advocacysocial media
-
9.
تأثیر تقویت برند بر جذب دانشجویان بینالمللی دانشگاه مازندران با میانجیگری تصویر برند ، وفاداری برند و شهرت برند
Journal ArticleCorresponding Author : ضابط پور کردی، حسین ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1402 - شماره 16 Ranking: ب/ISC (26 page(s) - From 212 to 237 )
Keywords:تصویر برندوفاداری برندشهرت برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برندBrand imageBrand StrengtheningAttracting International Studentsbrand loyaltyBrand Reputation
-
10.
Corresponding Author : یگانه راد، فرزانه ؛ Writer : لوا، آیرا ؛ عامری، سیدشاهین ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1402، دوره ششم - شماره 85 (جلددوم) (10 page(s) - From 204 to 213 )
Keywords:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی سازمانشهرت برندbrand equityBrand ReputationOrganizational social responsibilityکارکنانارزش ویژهشهرتمسئولیتپذیری اجتماعی سازمانپژوهش