-
1.
Writer : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 54 to 74 )
Keywords:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهاIncome IncreaseProcess improvementtravel agenciescustomer satisfactionCustomer Relationship Management (CRM)مشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
2.
Corresponding Author : حسین زاده، اکرم ؛ Writer : حسن ابادی، داوود ؛ استعلاجی، علیرضا ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1395، سال ششم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 185 to 197 )
-
3.
Writer : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 203 to 222 )
Keywords:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد