-
1.
Writer : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
Journal:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 Ranking د (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 92 to 111 )
Keywords:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل
-
2.
Writer : کلاگر درونکلا، میلاد ؛ Corresponding Author : حسینی، سید محمد حسن ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 Ranking د (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 113 to 129 )
Keywords:رضایت مشتری،خدمات پشتیبانی،عوامل، فناوری اطلاعاتsupporting servicesInformation technologycustomer satisfaction
-
3.
Writer : ابراهیمی صدر آبادی، مهناز ؛ کیمیاگری، علی محمد ؛ سید اصفهانی، سید مهدی ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 Ranking د (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 73 to 90 )
Keywords:اقتصادسنجیرضایت مشتریخدمات پس از فروشخوشه بندیلوگان
-
4.
Corresponding Author : میرسپاسی، نیلوفر ؛ Writer : حسین زاده، نایب ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1397 - شماره 30 Ranking د (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 107 to 126 )
Keywords:مدیریت دانشرضایت مشتریتوانمندسازی کارکنانبانک قوامیناطلاعاتفناوری اطلاعاتمشتریانسازمان
-
5.
Writer : حسینی، سیدمحمدحسن ؛ عامری، زهرا ؛
Journal:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 Ranking د (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 112 to 130 )
Keywords:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندگرایش به پذیرش تغییر سازمانی
-
6.
Writer : مازندرانی، سعید ؛ عنایتی، ترانه ؛ نیازآذری، کیومرث ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1396 - شماره 53 Ranking د (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 125 to 140 )