-
1.
Writer : مدبرنیا، یاسمن ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ Corresponding Author : وظیفهدوست، حسین ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:نیات رفتاریریسک ادراک شدهکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمدل جامع پذیرش فناوریمطلوبیت درک شدهComprehensive technology acceptance modelperceived utilityBanking servicesperceived riskbehavioral intentions
-
2.
Corresponding Author : حسین زاده، آرزو ؛ Writer : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
Journal:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 Ranking B (Azad University/ISC (33 page(s) - From 51 to 83 )
Keywords:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتwebsite appealecustomer loyaltyWord of MouthOpen Innovationbehavioral intentionsمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
3.
Corresponding Author : بابایی، مهدی ؛ Writer : سعیدی، الهام ؛
Journal:علوم ورزش»بهار 1398-شماره 33 Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 83 to 94 )
-
4.
Writer : دلافروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ Corresponding Author : گلی، آرمین ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 29 to 40 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریتصویر شرکتنیات رفتاریcustomer satisfactioncorporate imagebehavioral intentionsService Quality