-
11.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 19 to 34 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
12.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ حاجی نوروزی، انوشه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 549 to 568 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهصنعت رستوراندلزدگیقصد تغییر برندرستورانمشتریرضایتکیفیت ادراکیمشتریان
-
13.
Writer : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
14.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابائی زکلیلی، محمدعلی ؛ جلالی، سید مهدی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 9 to 26 )
Keywords:تناسبکیفیت ادراک شدهاشتیاقگسترش نام تجاریقدرت نام تجاری
-
15.
Writer : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 85 to 104 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
16.
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
17.
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 111 to 129 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندBrand saliencePerceived valuebrand loyaltyperceived qualitybrand imageگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
18.
Writer : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 155 to 172 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج